Menu
EUR

Klachtenregeling

Alles in onze organisatie is er op gericht klachten en teleurstelling zo veel mogelijk te voorkomen. Uw klacht proberen wij altijd netjes op te lossen.

Neem daarom even contact met ons op, en wij proberen dan uw klacht naar behoren op te lossen. U kunt bellen, mailen danwel per brief uw klacht indienen. U kunt ons ook persoonlijk bezoeken op ons adres Meerpolder 1 A, 2266 JB te Leidschendam op maandag tot en met vrijdag ( tenzij dit officiele feestdagen zijn ) tussen 900 uur en 1800 uur. Na ontvangst van uw klacht ( op welke wijze dan ook ) bevestigen wij de ontvangst daarvan per mail en informeren u wat wij er aan doen.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Op alle overeenkomsten met in Nederland wonende consumenten is het Nederlands recht van toepassing. Wij onderwerpen ons aan de jurisdictie van de bevoegde rechter van uw woonplaats of van onze vestigingsplaats. Dit naar uw keuze.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €250,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking